5 دليل براي اينكه چرا بايد ارائه دهنده خدمات تعمير گوشي رسمي را انتخاب كنيد

۱۳ بازديد

دليل براي اينكه چرا بايد ارائه دهنده خدمات تعمير گوشي رسمي را انتخاب كنيد

آيا تا به حال در موقعيتي قرار گرفته ايد كه به بهترين خدمات تعمير تلفن همراه براي گوشي آسيب ديده خود نياز داشته باشيد، اما همچنان براي انتخاب بين ارائه دهنده خدمات رسمي تعمير موبايل و ارائه دهندگان تعميرات شخص ثالث تلاش كنيد؟ احتمالا شما تنها نيستيد

 

مخصوصاً زماني كه گارانتي اوليه تلفن منقضي شده است، براي برخي از افراد مي‌تواند سخت باشد كه به ارائه‌دهنده خدمات تعمير مجاز بمانند زيرا احساس مي‌كنند قيمت‌هاي تعمير آن‌ها گزاف است.

 

با اين حال، آيا همه اينها درست است؟ آيا تعمير گوشي هوشمند خود در مركز تعميرات شخص ثالث بي خطر است؟ خوب، احتمالاً اين درست نيست. در اينجا 5 دليل وجود دارد كه چرا بايد ارائه دهنده خدمات رسمي تعمير گوشي را براي برند خود در هر زمان انتخاب كنيد.

 

چرا ارائه دهنده خدمات رسمي تعمير موبايل را انتخاب كنيد؟

 

آيا بايد خدمات تعمير موبايل شخص ثالث را در نزديكي خود انتخاب كنم يا به ارائه دهنده خدمات رسمي مراجعه كنم؟ خوب، ارائه دهندگان خدمات رسمي برخي از ويژگي ها و كيفيت هايي را ارائه مي دهند كه معمولاً در جاهاي ديگر يافت نمي شوند. در اينجا به برخي از آنها اشاره مي كنيم:

 

    تكنسين هاي مجرب و آموزش ديده

    قطعات يدكي اصلي

    كيفيت تعمير

    خدمات گارانتي قابل اعتماد

    خدمات صرفه جويي در زمان، هزينه و استرس

 

1. تكنسين هاي مجرب و آموزش ديده

 

دليل شماره 1 اينكه چرا بايد ارائه دهنده خدمات رسمي تعمير تلفن را نسبت به سايرين انتخاب كنيد، سطح اطميناني است كه مي توانيد نسبت به چيزي كه آنها ارائه مي دهند به دست آوريد. براي شروع، تكنسين‌هاي مراكز رسمي سال‌ها تجربه در تعمير هر گوشي هوشمند برند خود دارند. از اين رو، آنها با انواع مشكلات گوشي هاي هوشمند آشنا هستند و راه هاي عالي براي حل چنين مشكلاتي را مي دانند.

 

علاوه بر اين، تكنسين‌هاي ارائه‌دهنده خدمات رسمي معمولاً آموزش‌ها و سمينارهاي دوره‌اي را با هماهنگي شركت دريافت مي‌كنند و به آن‌ها كمك مي‌كند دانش خود را رها كرده و مهارت‌ها و تكنيك‌هاي جديدي را براي افزايش خروجي خود بياموزند.

 

در نگاه اول مي توانيد مطمئن باشيد كه ابزار گران قيمت شما (گوشي هوشمند) در دستان اشتباهي نيست. اغلب اوقات، يك تكنسين بي تجربه ممكن است تلفن شما را از كار بياندازد.

 

2. قطعات يدكي اصلي

 

نه تنها تكنسين هاي خوب آموزش ديده و داراي گواهي، بلكه ارائه دهندگان خدمات رسمي تعميرات موبايل تنها از قطعات يدكي اصلي استفاده مي كنند تا اطمينان حاصل كنند كه پس از تعمير موبايل خود همچنان از آن لذت خواهيد برد. آنها قطعات يدكي خود را مستقيماً از كارخانه برند تهيه مي كنند و اطمينان حاصل مي كنند كه تلفن شما به شرايط كارخانه خود باز مي گردد.

 

چه بخواهيد صفحه نمايش شكسته گوشي خود را تعمير كنيد، باتري آسيب ديده آن را تعويض كنيد، قطعات ريز مادربرد را تعمير كنيد، يا هر بخش ديگري را تعمير كنيد، هميشه بهترين كيفيت قطعات يدكي را از ارائه دهنده خدمات رسمي دريافت خواهيد كرد.

 

در حال حاضر، شما نمي‌توانيد اين را در مورد تعميركاران شخص ثالث بگوييد، زيرا آنها يا قطعات يدكي خود را از تامين‌كنندگان ديگر مي‌گيرند، كه ممكن است همان كيفيتي را كه با گوشي شما از كارخانه ارائه مي‌شود حفظ نكنند.

 

3. كيفيت تعمير

 

اگر نتيجه عالي به نظر نرسد، تكنسين هاي آموزش ديده با استفاده از قطعات يدكي اصلي كافي نيستند. براي اطمينان از اينكه پس از تعمير دوباره عاشق گوشي آسيب ديده خود مي شويد، ارائه دهنده خدمات تعمير گوشي رسمي مجاز برند شما هميشه در كيفيت تعمير برتري دارد.

 

يك دقيقه صبر كن! پس از انجام اولين تعمير موبايل هوشمند خود چه احساسي داريد؟ آيا دوست داشتيد از تعميركار براي كار خوب خود قدرداني كنيد يا بعد از آن از تلفن خود متنفر شديد؟ حتي اگر چنين تجربه اي نداريد، كيفيت عالي تعمير بايد اولويت شما قبل از انتخاب براي تعمير موبايل خود در هر مكاني باشد.

 

گاهي اوقات كمبود ابزار و ماشين آلات مورد نياز مي تواند نتيجه يك تكنسين مجرب را مخدوش كند. با اين حال، در مراكز خدمات رسمي اين اتفاق نمي افتد، زيرا آنها با ابزار و تجهيزات ضروري براي ارتقاي شغل خود ارائه شده اند.

 

تخصص تكنسين آنها، استفاده از قطعات يدكي اورجينال، كار بر روي گوشي شما با ابزارهاي توصيه شده، و بسياري موارد ديگر باعث مي شود تا كيفيت عالي تعمير را دريافت كنيد.

 

4. خدمات گارانتي قابل اعتماد

 

يكي ديگر از دلايل مهمي كه بايد تنها ارائه دهنده خدمات رسمي تعمير گوشي را براي برند خود انتخاب كنيد، ارائه يك گارانتي قابل اعتماد است. گارانتي مي تواند به شما كمك كند از خدمات تعمير رايگان در طول سال اول خريد گوشي خود يا بيشتر در صورت تصميم به تمديد گارانتي لذت ببريد.

 

علاوه بر اين، آنها به شما گارانتي اضافي براي هر سرويس تعمير انجام شده مي دهند. به عنوان مثال، Carlcare به مشتريان خود 30 تا 90 روز ضمانت تعويض صفحه نمايش ارائه مي دهد و به آنها اجازه مي دهد در صورت مشاهده اقدامات عجيب و غريب پس از تعمير گوشي هوشمند خود، از خدمات تعمير رايگان بهره مند شوند.

 

نكته جدي تر، تعمير موبايل شما از فروشگاه هاي غير رسمي شخص ثالث ممكن است گارانتي را باطل كند و شما را از خدمات تعمير رايگان محروم كند. بنابراين، اين دليل ديگري براي چسبيدن به ارائه دهنده خدمات مشتري رسمي است، حداقل اگر دستگاه شما هنوز جديد است.

5. خدمات صرفه جويي در زمان، هزينه و استرس

 

ديگر نبايد مجبور باشيد چندين ساعت در مركز خدمات منتظر بمانيد يا گوشي خود را چندين روز رها كنيد تا خدمات تعمير را دريافت كنيد! البته، شما به جاي اينكه كل روز را در يك مركز خدمات بگذرانيد، برنامه ها و بسياري از كارهاي ديگر را براي انجام وقت خود داريد.

 

همانطور كه انتظار مي رود، ارائه دهندگان خدمات تعمير رسمي مي توانند با خدمات رايگان اضافي خود در زمان و هزينه شما صرفه جويي كنند. علاوه بر اينكه مي‌توانيد گوشي خود را در سريع‌ترين زمان ممكن تعمير كنيد، مي‌توانيد از خانه خود با آنها وقت رزرو كنيد، قيمت تعميرات آنلاين يا قيمت قطعات يدكي را دريافت كنيد و شايد خدمات ارسال رايگان دريافت كنيد.

 

در زمينه، رزرو وقت تعمير باعث صرفه جويي در زمان انتظار شما مي شود. ابتدا فقط بايد در صورت نياز به مركز تعميرات مراجعه كنيد. و وقتي اين كار را انجام دهيد، آنها با شما به عنوان يك مشتري VIP رفتار مي كنند، شما را اولويت بندي مي كنند و گوشي شما را در كوتاه ترين زمان ممكن تعمير مي كنند. بنابراين، نه تنها در زمان شما صرفه جويي مي كند، بلكه هزينه حمل و نقل و استرس را نيز كاهش مي دهد.

 

 

براي مشاوره و ثبت نام در كلاس هاي آموزش زبان انگليسي آموزشگاه علم و دانش تبريز  از طريق سايت و يا شماره تلفن 041-33378031  با كارشناسان آموزشي ما تماس حاصل فرماييد.

 

در دنيايي كه بسياري از شركت‌ها و تكنسين‌هاي تعمير گوشي‌هاي هوشمند وجود دارد، انتخاب بهترين تعميركار براي گوشي شما مي‌تواند كار سختي باشد. با اين حال، هميشه مي توانيد براي بهترين خدمات تعمير ابزارهاي خود به ارائه دهنده خدمات رسمي اعتماد كنيد.

چه تلفن TECNO، Infinix يا itel شما روشن نشود، صفحه نمايش آن به طور تصادفي شكسته شود يا باتري آن ديگر شارژ كافي را نگه ندارد، ما هميشه آماده كمك به شما هستيم. تكنسين آموزش ديده ما نه تنها كيفيت عالي تعمير را به شما ارائه مي دهد، بلكه اطمينان مي دهد كه خدمات زمان و هزينه زيادي از شما نمي گيرد. علاوه بر اين، آنها فقط از قطعات يدكي اصلي و ابزارهاي تعمير توصيه شده استفاده مي كنند تا مطمئن شوند كه گوشي شما بعد از تعمير ظاهر و حالت كارخانه اي خود را حفظ مي كند.

 

در نهايت، تمام دلايلي كه در بالا ذكر كرديم همان چيزي است كه مي توانيد از Carlcare انتظار داشته باشيد. بنابراين، زماني كه گوشي‌هاي هوشمند TECNO، Infinix يا itel شما با مشكل مواجه شدند، به Carlcare، ارائه‌دهنده خدمات تعمير موبايل رسمي آن‌ها مراجعه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.